b.fresh – got that pillow pout, overnight lip serum (15ml)
kr. 36,00 inkl. moms
b.fresh – got that pillow pout, overnight lip serum (15ml)
Vejl. udsalgspris: 36 DKK
b.fresh – got that pillow pout, overnight lip serum (15ml)
b.fresh – body care done different
Want that pillow pout? (15ml)
infused with…
shea butter + murumuru butter
- Duft af beroligende vanilje
- Giver gennemfugtede læber, når du vågner.
- Beroligende og fugtende.
- Med shea og murumuru butter
- 100% vegansk.
Handelsbetingelser
Gældende for engrossalg, salg til erhvervskunder (B2B) samt salg til privatkunder (B2C).
BESTILLING (B2C)
1) For at handle på www.femmeunique.dk skal du finde den ønskede vare
2) Klik på ”Tilføj til kurv”
3) Gå til kurven for at gennemføre dit køb
4) Indtast din leveringsadresse og accepter “Vilkår og betingelser”
5) Vælg leveringstype
6) Godkend din ordre
7) Betal med dit betalingskort eller MobilePay
8) Du modtager automatisk en ordrebekræftelse på mail.
9) Dine varer sendes førstkommende hverdag
10) Der kommer en mail og/eller SMS fra GLS med information omkring levering
PRISER
De viste priser på www.femmeunique.dk er inklusiv moms og i danske kroner.
BETALING
Vi tager imod følgende betalingsmetoder og beløbet hæves når varerne afsendes fra vores lager.
– Dankort
– VISA
– MasterCard
– VISA Electron
– MobilePay
FRAGT
Der pålægges fragt på alle forsendelser, prisen beregnes ved check ud.
FORTRYDELSESRET
Fortrydelsesret i 14 dage
REKLAMATION
Reklamationsret 2 år.
Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. For alle varer (herunder varer med begrænset holdbarhed) gælder det, at almindeligt slid/fordærvelse ikke er en mangel i købelovens forstand, selvom nedslidning/fordærvelse kan indtræde inden udløbet af reklamationsperioden.
HVOR HURTIGT SKAL JEG REKLAMERE?
Køber er forpligtet til at undersøge varen straks ved modtagelsen eller senest dagen efter. Ved transportskadet leverance skal denne afvises eller modtages med forbehold ved at anmærke det på fragtbrevet. Transportskade er udvendige synlige skader på emballagen. Køber er desuden forpligtet til at undersøge om varerne er i orden ved åbning af emballagen.
Ved reklamationer rettes der henvendelse til Femmenique A/S.
Kontakt os på info@femmeunique.dk eller på tlf: +45 70 60 50 01.
Du kan først efter aftale med os sende varer retur grundet reklamation.
Varene sendes til:
Femmeunique A/S
Fredrikstadvej 15
9200 Aalborg SV
Danmark
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra varens levering.
OBS: Vi modtager ikke varere retur der er sendt til en PakkeShop. Eller varere sendt pr. efterkrav.
HVAD SKAL JEG SENDE MED TILBAGE?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
HVAD GØR VI MED DE OPLYSNINGER DU GIVER OS?
For at du kan handle hos os og indgå aftaler med os, har vi brug for følgende oplysninger:
– Navn
– Adresse
– Telefonnummer
– E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos femmeunique.dk og opbevares så længe du er kunde hos os, eller indtil du beder os slette dine data.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til www.femmeunique.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
BESTILLING (B2B)
1) For at handle på www.femmeunique.dk skal du registrere dig, med firmanavn og dertilhørende gyldigt CVR-nummer.
Du opretter dig som forhandler, ved at udfylde formularen du finder ved at klikke på “Forhandler” og derefter “Bliv forhandler” i drop-down menuen i øverste søjle.
Husk at udfyld de korrekte informationer, da vi gennemgår din formular manuelt før vi godkender dig.
Når du er blevet godkendt som forhandler, handler du dine varer på følgende vis:
1) Login med dit forhandler-login
2) Find den ønskede vare
3) Klik på ”Tilføj til kurv”
4) Gå til kurven for at gennemføre dit køb
5) Indtast din faktura og leveringsadresse og accepter “Vilkår og betingelser”
6) Vælg leveringstype
7) Godkend din ordre
8) Betal med dit betalingskort eller MobilePay
9) Du modtager automatisk en ordrebekræftelse på mail.
10) Dine varer sendes førstkommende hverdag
11) Der kommer en mail og/eller SMS fra GLS med information omkring levering
PRISER
De viste B2B priser på www.femmeunique.dk er eksklusiv moms og i danske kroner.
BETALING
Vi tager imod følgende betalingsmetoder og beløbet hæves når varerne afsendes fra vores lager.
– Dankort
– VISA
– MasterCard
– VISA Electron
– MobilePay
FRAGT
Der pålægges fragt på alle forsendelser.
FORTRYDELSESRET
Køber har efter afgivelse af ordre ikke ret til ændring heri eller annullering heraf.
REKLAMATION
Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. For alle varer (herunder varer med begrænset holdbarhed) gælder det, at almindeligt slid/fordærvelse ikke er en mangel i købelovens forstand, selvom nedslidning/fordærvelse kan indtræde inden udløbet af reklamationsperioden.
HVOR HURTIGT SKAL JEG REKLAMERE?
Køber er forpligtet til at undersøge varen straks ved modtagelsen eller senest dagen efter. Ved transportskadet leverance skal denne afvises eller modtages med forbehold ved at anmærke det på fragtbrevet. Transportskade er udvendige synlige skader på emballagen. Køber er desuden forpligtet til at undersøge om varerne er i orden ved åbning af emballagen.
Reklamationer skal fremsendes skriftligt til
info@femmeunique.dk – Det er kun muligt at sende varer retur grundet reklamation efter aftale med os.
Varene sendes derefter til:
Femmeunique A/S
Fredrikstadvej 15
9200 Aalborg SV
Danmark
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
OBS: Vi modtager ikke varere retur der er sendt til en PakkeShop. Eller varere sendt pr. efterkrav.
HVAD SKAL JEG SENDE MED TILBAGE?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
HVAD GØR VI MED DE OPLYSNINGER DU GIVER OS?For at du kan handle hos os og indgå aftaler med os, har vi brug for følgende oplysninger:
– Firmanavn
– CVR nummer
– Navn
– Adresse
– Telefonnummer
– E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig, samt logge dig ind på vores B2B webshop
Personoplysningerne registreres hos Femmeunique A/S og opbevares så længe du er kunde hos os, eller indtil du beder os slette dine data.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til www.femmeunique.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
På lager