NailFreak Gel Polish, Top Coat (Forhandler kolli B2B 3 stk)
NailFreak Gel polish, Top coat (15 ml)
Forhandler (B2B) kolli 3 stk.
Afslut din gel manicure med en holdbar, skinnende og professionel finish, med Nailfreaks topcoat. Nailfreak gel polish er et dansk gel polish brand, produceret i EU. Produkterne er udviklet med en dygtig og professionel miljøkonsulent jf. europæisk og dansk lovgivning og godkendt til privat brug. Produkterne er fri for HEMA og TPO. Vi anbefaler at du følger NailFreaks produktvejledning nøje, før du tager produkterne i brug.
Vejledende udsalgspris, 15 ml: 99,00
Obs. Denne vare er kolli á 3 stk forbeholdt forhandlere B2B
NailFreak Gel polish, Top coat (15 ml)
Nailfreak er et dansk gel polish brand, skabt specielt til hjemmebrug og produceret i EU. Produkterne er udviklet med en dygtig og professionel miljøkonsulent jf. europæisk og dansk lovgivning og godkendt til privat brug. Produkterne er fri for HEMA og TPO.
Vi anbefaler at du følger NailFreaks produktvejledning nøje, før du tager produkterne i brug.
Hvorfor er en topcoat nødvendig:
En topcoat er en afgørende del af gel polish-applikationen af flere grunde:
- En topcoat danner et beskyttende lag over den farvede gel polish. Dette lag beskytter mod chips, ridser og andre skader, hvilket forlænger holdbarheden af din manicure.
- Topcoats er formuleret til at give en højglansfinish. Dette tilføjer en smuk finish til neglene og giver dem et professionelt udseende.
- Topcoaten forsegler gel polish-laget, hvilket hjælper med at forhindre, at farven falmer eller mister sin glans over tid. Det holder også neglene ser friske og polerede ud.
- Topcoats er ligeledes designet til at udjævne eventuelle ujævnheder eller teksturer i den farvede gel polish, hvilket resulterer i en glat overflade.
Hvordan anvendes topcoaten: Anvendelsen af topcoat er en relativt enkel proces, husk at ryst produktet grundigt før brug:
- Forbered neglen ved at skubbe neglebåndene tilbage og file neglene i den ønskede form.
- Rens neglene grundigt med acetone for at fjerne overskydende olie og snavs, hvilket hjælper base coaten med at binde bedre til neglen.
- Påfør et tyndt lag base coat på hver negl, undgå at få det på neglebåndene eller huden omkring neglene. Vær sikker på at dække hele negleoverfladen jævnt.
- Hærd base coaten under en UV- eller LED-lampe i den anbefalede tid, som angivet på produktets emballage.
- Efter hærdning kan du fortsætte med at påføre den farvede gel polish.
- Topcoaten påføres i et tyndt og jævnt lag, som det sidste step i din gel polish. Den hærdes derefter 60-90 sekunder i UV/LED lampe.
Ingredienser:
Bis-HEMA Poly(1,4-Butanediol)-9/SMDI Copolymer, Pentaerythrityl Tetramercaptopropionate, Diethylene Glycol Dimethacrylate, Trimethylolpropane trimethacrylate, Isobornyl Methacrylate, Hydroxycyclohexyl Phenyl Ketone.
Find hele Nailfreaks how-to guide (her)
Lad dig inspirerer af Nailfreak (her)
Handelsbetingelser
Gældende for engrossalg, salg til erhvervskunder (B2B) samt salg til privatkunder (B2C).
BESTILLING (B2C)
1) For at handle på www.femmeunique.dk skal du finde den ønskede vare
2) Klik på ”Tilføj til kurv”
3) Gå til kurven for at gennemføre dit køb
4) Indtast din leveringsadresse og accepter “Vilkår og betingelser”
5) Vælg leveringstype
6) Godkend din ordre
7) Betal med dit betalingskort eller MobilePay
8) Du modtager automatisk en ordrebekræftelse på mail.
9) Dine varer sendes førstkommende hverdag
10) Der kommer en mail og/eller SMS fra GLS med information omkring levering
PRISER
De viste priser på www.femmeunique.dk er inklusiv moms og i danske kroner.
BETALING
Vi tager imod følgende betalingsmetoder og beløbet hæves når varerne afsendes fra vores lager.
– Dankort
– VISA
– MasterCard
– VISA Electron
– MobilePay
FRAGT
Der pålægges fragt på alle forsendelser, prisen beregnes ved check ud.
FORTRYDELSESRET
Fortrydelsesret i 14 dage
REKLAMATION
Reklamationsret 2 år.
Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. For alle varer (herunder varer med begrænset holdbarhed) gælder det, at almindeligt slid/fordærvelse ikke er en mangel i købelovens forstand, selvom nedslidning/fordærvelse kan indtræde inden udløbet af reklamationsperioden.
HVOR HURTIGT SKAL JEG REKLAMERE?
Køber er forpligtet til at undersøge varen straks ved modtagelsen eller senest dagen efter. Ved transportskadet leverance skal denne afvises eller modtages med forbehold ved at anmærke det på fragtbrevet. Transportskade er udvendige synlige skader på emballagen. Køber er desuden forpligtet til at undersøge om varerne er i orden ved åbning af emballagen.
Ved reklamationer rettes der henvendelse til Femmenique A/S.
Kontakt os på info@femmeunique.dk eller på tlf: +45 70 60 50 01.
Du kan først efter aftale med os sende varer retur grundet reklamation.
Varene sendes til:
Femmeunique A/S
Fredrikstadvej 15
9200 Aalborg SV
Danmark
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra varens levering.
OBS: Vi modtager ikke varere retur der er sendt til en PakkeShop. Eller varere sendt pr. efterkrav.
HVAD SKAL JEG SENDE MED TILBAGE?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
HVAD GØR VI MED DE OPLYSNINGER DU GIVER OS?
For at du kan handle hos os og indgå aftaler med os, har vi brug for følgende oplysninger:
– Navn
– Adresse
– Telefonnummer
– E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos femmeunique.dk og opbevares så længe du er kunde hos os, eller indtil du beder os slette dine data.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til www.femmeunique.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
BESTILLING (B2B)
1) For at handle på www.femmeunique.dk skal du registrere dig, med firmanavn og dertilhørende gyldigt CVR-nummer.
Du opretter dig som forhandler, ved at udfylde formularen du finder ved at klikke på “Forhandler” og derefter “Bliv forhandler” i drop-down menuen i øverste søjle.
Husk at udfyld de korrekte informationer, da vi gennemgår din formular manuelt før vi godkender dig.
Når du er blevet godkendt som forhandler, handler du dine varer på følgende vis:
1) Login med dit forhandler-login
2) Find den ønskede vare
3) Klik på ”Tilføj til kurv”
4) Gå til kurven for at gennemføre dit køb
5) Indtast din faktura og leveringsadresse og accepter “Vilkår og betingelser”
6) Vælg leveringstype
7) Godkend din ordre
8) Betal med dit betalingskort eller MobilePay
9) Du modtager automatisk en ordrebekræftelse på mail.
10) Dine varer sendes førstkommende hverdag
11) Der kommer en mail og/eller SMS fra GLS med information omkring levering
PRISER
De viste B2B priser på www.femmeunique.dk er eksklusiv moms og i danske kroner.
BETALING
Vi tager imod følgende betalingsmetoder og beløbet hæves når varerne afsendes fra vores lager.
– Dankort
– VISA
– MasterCard
– VISA Electron
– MobilePay
FRAGT
Der pålægges fragt på alle forsendelser.
FORTRYDELSESRET
Køber har efter afgivelse af ordre ikke ret til ændring heri eller annullering heraf.
REKLAMATION
Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. For alle varer (herunder varer med begrænset holdbarhed) gælder det, at almindeligt slid/fordærvelse ikke er en mangel i købelovens forstand, selvom nedslidning/fordærvelse kan indtræde inden udløbet af reklamationsperioden.
HVOR HURTIGT SKAL JEG REKLAMERE?
Køber er forpligtet til at undersøge varen straks ved modtagelsen eller senest dagen efter. Ved transportskadet leverance skal denne afvises eller modtages med forbehold ved at anmærke det på fragtbrevet. Transportskade er udvendige synlige skader på emballagen. Køber er desuden forpligtet til at undersøge om varerne er i orden ved åbning af emballagen.
Reklamationer skal fremsendes skriftligt til
info@femmeunique.dk – Det er kun muligt at sende varer retur grundet reklamation efter aftale med os.
Varene sendes derefter til:
Femmeunique A/S
Fredrikstadvej 15
9200 Aalborg SV
Danmark
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
OBS: Vi modtager ikke varere retur der er sendt til en PakkeShop. Eller varere sendt pr. efterkrav.
HVAD SKAL JEG SENDE MED TILBAGE?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
HVAD GØR VI MED DE OPLYSNINGER DU GIVER OS?For at du kan handle hos os og indgå aftaler med os, har vi brug for følgende oplysninger:
– Firmanavn
– CVR nummer
– Navn
– Adresse
– Telefonnummer
– E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig, samt logge dig ind på vores B2B webshop
Personoplysningerne registreres hos Femmeunique A/S og opbevares så længe du er kunde hos os, eller indtil du beder os slette dine data.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til www.femmeunique.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.